Ze doen opzich ook goed hun werk!
Ze zijn nuttig en je kan er erg veel mee!
Ze zijn zeker ook niet slecht , maar het kan wel erg veel beter vind ik,
En kan gewoon veel beter door hele kleine dingen aantepassen.
Alleen het opnemen van de telefoon kan al anders
Treinreiswinkel blablabla
Neem standaard op Goedemorgen, Met de treinreiswinkel u spreekt met jan piet waar mee kan ik u van dienst zijn?
En aan het einde van het gesprek "Meneer had u nog andere vragen en eventueel opmerkingen"
En dan dus we hebben staat 2 maal naar parijs 1ste klas vol tarief kaarten ophalen in leiden en betaling in de winkel. Controlleer de boel aan het einde van je gesprek:)
Klinkt misschien wat overdreven hebben wij als ik het zo mag zeggen treinfreaks niet nodig! het is onze hobby praten we sneller al posetief over. Maar naar gewone reizegers die op vak willen ja het geeft wel veel waarde.
Ook de standaart mail die je krijgt.
Citaat:
Geachte heer/mevrouw Nieuwkoop,
Hierbij de factuur voor de boeking met het nummer 00000, welke te openen is via Adobe Acrobat reader.
Graag ontvangen wij bericht als het factuuradres onjuist is, aangezien tickets en/of reisbescheiden ook naar dit adres gestuurd worden. Als het adres en de overige gegevens van de factuur juist zijn, hoeft u niet te reageren.
Bij vragen, zie de factuur voor de adresgegevens en het telefoonnummer van het boekingskantoor.
Met vriendelijke groeten,
Treinreiswinkel
Ik zou het zo doen
Citaat:
Geachte
heer van Nieuwkoop,
Hierbij de factuur voor de boeking amsterdam - parijs
De factuur kunt u openen via Adobe reader eventueel te downloaden van
http://www.adobe.com/reader.
Het reserveeringsnummer is 0000000
Citaat:
Graag ontvangen wij bericht als het factuuradres onjuist is, aangezien tickets en/of reisbescheiden ook naar dit adres gestuurd worden. Als het adres en de overige gegevens van de factuur juist zijn, hoeft u niet te reageren.
Dat zie ik ook als ik ze kom afhalen8-|
U kunt ze vanaf morgen afhalen in de winkel in leiden op adres xxxx
Heeft u nog vragen laat het mij astublieft weten.
U kunt contact opnemen met onderstaande telefoon nummer of een replay te sturen naar dit e-mail adres.
Met vriendelijke groeten,
Treinreiswinkel
kvk nummer zoals verplicht officieel de disclaimer zoals verplicht officeel btw nummer! en rekening nummer met adres telefoon en e-mail gegevens
Kijk ze doen het goed.
Maar door dit te doen wordt het nog beter en worden er nog minder fouten gemaakt
Jeffrey van Nieuwkoop
Hopelijk is mijn feadback nuttig:)