World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is momenteel 09 aug 2020, 17:59

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: InterRail experience
BerichtGeplaatst: 25 jan 2010, 09:51 
Trans-Siberië Express

Land: Nederland
Het is dan als ik het goed begrijp ook een soort digitale reisgids? Een reisgids is handig, maar de informatie die je krijgt op je mobiel vind je ook in de papieren reisgidsen of thuis bij de voorbereiding op het internet. Actuele informatie is handig (weer, nieuws, realtime treininfo), maar als je internet op je mobiel hebt dan kun je dat ook zelf even opzoeken. Het eventuele voordeel dat je in 1 klik meteen op de juiste website bent is dan vrij klein.
Zover ik kan zien is er voor alles wat je met deze applicatie kan een alternatief dat niet heel veel meer moeite kost.

Berichtonderwerp: Re: InterRail experience
BerichtGeplaatst: 22 mar 2010, 18:52 
Sneltrein

Citeer:
Is het concept duidelijk?
Zouden jullie het product gebruiken?
Zijn de visuals duidelijk?
Missen jullie nog belangrijke aspecten of kan er juist iets weg?
Wat zouden jullie het meest gebruiken? (kaart, blog, foto's uploaden, twitter of bezienswaardigheden?)

Hopelijk willen jullie deze vragen beantwoorden. Ik las dat er al meerdere mensen waren die hun product bij jullie voorlegden.

Groetjes!
kaos.
Concept duidelijk, goede visuals. Ik zou het wel gebruiken. Ik heb niet alle antwoorden gelezen, maar gaat dit project er echt komen? Ik zou wel bereid zijn in zo'n initiatief te investeren als er een goed plan ligt! Zelf doe ik op treinreiziger.nl iets met Twiter. Zoiets kan ook op een dergelijk platform. Filter maar eens op Twitter op Interrail. Meerdere mensen twitteren per dag iets over Interrail.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00