Hoi allemaal!
Ik ben van plan om in juni te beginnen aan mijn interrail trip van 30 dagen. Het idee is om een interrailpass voor 10 reisdagen te nemen zodat ik in ieder geval niet tekort kom

. Ik ben nogal een chaoot en heb moeite met plannen. Ik vind het om die reden juist prettig om te weten wat mijn route ongeveer gaat zijn. Als ik het van tevoren voorbereid, heb ik onderweg in ieder geval rust en kan ik het dan altijd nog omgooien als ik dat wil!
Ik vroeg me af of jullie hier wat tips en aanraders voor mij hebben. Ik heb een vlucht geboekt naar Barcelona op 30 mei en ben van plan om 2 juni vanaf daar te beginnen met interrailen. Het liefst wil ik Barcelona, Parijs, Praag en Budapest zien. Verder heb ik eigenlijk niet zo'n goed idee van wat en hoe ik het wil gaan doen. Er zijn natuurlijk nog véél meer andere mooie steden maar zie door de bomen het bos soms niet meer

. Ik heb niet zo heel veel met Frankrijk maar wil Parijs toch wel graag een keer zien (ondanks vele negatieve meningen van vrienden) dus zat er aan te denken om vanuit Barcelona met de trein naar Parijs te gaan om vanuit daar uiteindelijk richting Tsjechië en Hongarije te gaan. Maar tussendoor en daarna heb ik natuurlijk nog genoeg ruimte om andere plekken te bezoeken.
Ik kijk er in ieder geval al ontzettend naar uit om aan mijn reis te beginnen en ben benieuwd of er iemand misschien een tip heeft. Alvast bedankt