World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is momenteel 27 feb 2021, 17:10

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 aug 2009, 12:17 
Stoptrein

Wie weet hoe ik met 4jarige peuter, hondje en mezelf31 goedkoop naar Italie Rondom Rome kan komen rond de 6 a 7e deze maand? Ik vind helemaal niets! Het gaat om een enkele reis heen...terug ga ik met de auto. Graag advies vr groet melanie en felicity

BerichtGeplaatst: 02 aug 2009, 17:07 
Trans-Siberiƫ Express

Land: Nederland
Je hebt twee topics geopend, dus ik reageer in deze topic even op allebeide.

Het is nu wel erg laat om nog goedkope tickets te vinden. Zeker omdat het hoogseizoen is. Je zou kunnen kijken wat de Deutsche Bahn nog aan goedkope tarieven beschikbaar heeft naar Rome (Nederlandstalige site), maar ik geef je weinig kans. De meeste goedkope tarieven zullen nu al weg zijn. Je dochtertje is 4 en dat is net te jong om gratis mee te mogen, dus dat wordt dan tegen kindertarief (50% van het vol tarief). Naar Rome (of Kroatiƫ) zul je hoe dan ook met een nachttrein moeten reizen. Bedenk dat een hondje alleen mee mag als je een zitplaats boekt; in couchette- en slaapcompartimenten zijn honden niet toegestaan! Als het een klein hondje is in een tas hoef je volgens mij niks extra's voor het hondje bij te betalen; is het hondje echter groter dan een kat dan moet hij in Duitsland formeel wel een muilkorfje dragen in de trein (maar dat lijkt me niet, aangezien je hondje in een tas past).

Check nog wel even goed of je nog reisdocumenten/inentingen voor je hond moet hebben! Je mag namelijk in veel landen niet zomaar huisdieren invoeren! Ook laten niet alle hotels honden toe.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00