Citeer:
Het gekke is dat ik wel tickets kan reserveren voor bijvoorbeeld 9 december, ik kom zonder problemen tot het scherm waar ik mijn adres- en creditcard gegevens in moet vullen.
Geloof me maar, ik heb het al een paar keer geprobeerd. Het lukt niet! Pas na het allerlaatste stapje (nadat je op "Betalen" drukt), krijg je een foutmelding. Toen heb ik meerdere keren geprobeerd (ook op andere datums) en het lukte maar niet. Steeds een foutmelding.
Toen ging ik op forums zoeken wat er mis is, en of andere mensen ook een probleem hadden. Er staat een topic over op de Drehscheibe-Foren, als je dat interessant vindt kun je het daar nalezen. In het kort: reserveringen voor de EN Jan Kiepura in NL→PL kunnen wel gewoon online, maar PL→NL niet. Voor NL→PL geldt dat je 3maanden van tevoren kunt boeken, en voor PL→NL is dat 2 maanden.
Viel het je niet op dat bahn.de voor reizen PL→NL met de EN Jan Kiepura
altijd alle goedkoopste Sparnights als beschikbaar aangeeft? Dan weet je al dat er iets fout is...
Let wel dat dat de stand van zaken was in de dienstregeling 08/09. Hoe het zit in 09/10, weet ik niet.