Citeer:
Ik denk vanaf 1 januari, maar misschien kun je daar meer informatie over vinden op de officiële website van Interrail. Overigens kun je je Interrailpass maximaal 3 maanden van tevoren aanschaffen, misschien betaal je dan nog de 2009-prijs.
Dat zou voor Ben onvoordelig uitpakken; de 60+-prijzen zijn namelijk lager per 2010. 1 januari gaan de nieuwe prijzen in, voor zover ik heb begrepen van mijn bron.
Citeer:
Het station van Narvik is natuurlijk wel apart omdat de treinen alleen naar Zweden gaan, maar ik mag hopen dat je in Narvik ook reserveringen kunt maken voor Noorse treinen. Gezien het lage aantal treinen dat aankomt en vertrekt in Narvik, kan ik me voorstellen dat het loket speciale openingstijden heeft.
Narvik is gewoon een station van de NSB, de Noorse spoorwegen, het moet dus gewoon mogelijk zijn om andere Noorse treinen te reserveren.
Citeer:
Ik wil indien het mogelijk is alles hier boeken en dan via de treinreiswinkel maar ik mag graag van te voren weten of dit ook mogelijk is.
Treinreiswinkel kan voor Noorwegen voor zover ik heb begrepen alleen de NSB Komfort-plaatsen boeken, inclusief de toeslag. Die toeslag heb jij echter niet nodig met een Pass 1e klas.
Citeer:
Een loket is er maar ik heb het nog nooit open gezien, verder staat er alleen een SJ automaat

http://www.nsb.no/stations_kn/narvik-st ... -2770.html
Opening hours
Normal opening hours
Monday to Friday:
09.30 - 15.45
Saturdays:
10.30 - 11.40 and 13.00 - 15.45
Sundays and public holidays:
10.30 - 11.40 and 13.00 - 15.45
Waiting room
Yes. Open every day 06.00 - 17.50
Ticket vending machines
No ticket vending machines at the station.
Met dat laatste wordt bedoeld dat er geen NSB-kaartautomaat is. Loket is inderdaad zeer beperkt geopend.