World on Rails

Powered by WorldOnRails.nl
Het is momenteel 27 feb 2021, 16:24

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Hulp gevraagd
BerichtGeplaatst: 11 jan 2010, 20:56 
Sprinter

Goededag allemaal,
Ik wil in de zomer graag interrailen maar ik kom er maar niet uit waarheen en welke steden. Ik zou graag het Oosten willen zien maar dan zit ik weer met het probleem weer welke steden mooi zijn en welke landen... Ik zoek me rot naar mooie steden waar ik heen zou willen gaan. maar kom er dus niet uit zelf had ik al een lijstje gemaakt van welke steden ik eventueel zou willen zien.

Athene
Istanbul
Praag
Napels
Mostar
Praag
Sarajevo
Split
Boedapest

Zelf zou ik graag 4 weken willen gaan zoiets. Zijn deze steden / plaatsen haalbaar of zijn er meschien nog betere??
Ik heb totaal geen ervaring met het plannen van deze soort reizen want is mijn eerste echte reis die ik zelf ga doen.
Ik hoop dat ik wat hulp krijg want die zou ik wel nodig hebben ;)
Groeten Nick

Berichtonderwerp: Re: Hulp gevraagd
BerichtGeplaatst: 11 jan 2010, 21:02 
Trans-Siberië Express

Land: België
Op 4 weken is dit makkelijk haalbaar, je kunt zelfs enkele dagen in elke stad blijven...
Napels is wel wat uit de richting, tenzij je met de boot naar Griekenland gaat.

Ik zou het in deze volgorde doen:
Benelux-Napels-Athene-Istanbul-Sarajevo-Mostar-Split-Budapest-Praag-Benelux

BerichtGeplaatst: 11 jan 2010, 21:05 
Trans-Siberië Express

Land: Nederland